Tajuk : Permainan atas talian. Mendatangkan keburukan atau kebaikan?
1. Pengenalan
- Definisi.
- Kertas cadangan ini akan membincangkan tentang kebaikan dan keburukan permainan atas talian.
2. Tujuan Kajian
- Mengkaji faktor dan kesan permainan atas talian kepada para remaja dan dewasa.
3. Persoalan Kajian
- Golongan manakah yang lebih terdedah dengan permainan atas talian.
- Mengenal pasti faktor-faktor remaja cenderung bermain permainan atas talian
- Cara untuk mencegah para remaja daripada terlalu taksub dengan permainan atas talian
4. Skop Kajian
- Permainan atas talian
- Golongan remaja dan dewasa
5. Kaedah Metodologi
- Cadangan / ‘literature review’
- Soal selidik
- Ulasan kepustakaan
6. Jangkaan hasil
6.1 Golongan mana yang lebih terdedah
6.2 Faktor tarikan permainan atas talian
6.3 Kesan kebaikan atau keburukan permainan atas talian
7. Kesimpulan kajian
8. Penutup kertas kerja
9. Rujukan
10. Lampiran
10.1 Soal selidik
No comments:
Post a Comment