UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA
FAKULTI SAINS SOSIAL DAN KEMANUSIAAN
Nama pelajar : Siti Munira Binti Ismail (A128403)
Norhamizah Binti Hashim (A127586)
Junainah Binti Abdullah (A119490)
Kod Kursus : ZZZT 2243
Nama Kursus : Kemahiran Menulis
Semester : Tiga (3)
Sesi Pengajian : 2009/2010
Nama pensyarah : Puan Rozmel Binti Abdul Latiff
Tajuk tugasan :
PERMAINAN KOMPUTER ATAS TALIAN. MEMBAWA KEBURUKAN ATAU KEBAIKAN?
ISI KANDUNGAN
Isi kandungan Muka surat
1.0 PENDAHULUAN 1
1.1 Hiburan dan permainan komputer atas talian 2
2.0 TUJUAN KAJIAN 4
3.0 SKOP KAJIAN 4
4.0 KAEDAH KAJIAN 4
5.0 HASIL KAJIAN 5
5.1 Pengenalan 5
5.2 Dapatan dari resensi perpustakaan 5
5.2.1 Definisi permainan atas talian 5
5.3 Dapatan daripada soal selidik atas talian 6
5.3.1 Golongan yang lebih terdedah kepada permainan atas talian 6
5.3.2 Kebaikan bermain permainan atas talian 7
5.3.2.1 Menghilangkan kebosanan 7
5.3.2.2 Merangsang minda 7
5.3.2.3 Meluaskan jaringan sosial 8
5.3.2.4 Mengelakkan diri daripada terjerumus kepada masalah sosial 8
5.3.3 Keburukan bermain permainan atas talian 8
5.3.3.1 Pembaziran 9
5.3.3.2 Tahap sosialisasi 10
5.3.3.3 Masalah sosial 11
5.3.3.4 Masalah kesihatan 12
6.0 RUMUSAN KAJIAN 13
7.0 PENUTUP 13
No comments:
Post a Comment